Vi garanterer

  1. UNIKT UTVALG

Vi er stolt over det unike utvalget produkter i butikken. I tillegg til at vi tilbyr tradisjonelle varer innen servise og servering, tilbys også et bredt utvalg varer innen håndbrygging, øl, vin, bar og mye mer.

  1. HØY KVALITET

Alle varene hos glassen.no er av høyeste kvalitet. Vi tilbyr kun produkter fra anerkjente produsenter kjent for å levere kvalitet og design i verdensklasse.

  1. FRI FRAKT OVER 1000,-

Våre ordrer sendes med Postnord og er på vei til deg innen 4-6 dager fra bestilling, men noen spesialvarer sendes fra sentrallager ved bestilling, og leveringstid kan øke noe.

Hvis det er ønskelig har du mulighet til å velge en annen leveringsadresse enn din egen ved utsjekk av handlekurven.

Sjekk alltid varene når du mottar dem. Dersom varene er skadet under transport skal dette meldes inn til utleveringsstedet samme dag som varen mottas.

Pakker som mot formodning ikke hentes og dermed kommer i retur til oss vil bli trukket for kostnadene dette medfører. Inntil 500,-

Ved kjøp over 1000,-  vil ordren din leveres til deg uten fraktkostnader.

  1. BETAL SENERE

Vi ønsker at du skal kunne betale når det passer deg. Vi tilbyr derfor både betaling med kort, gebyrfri faktura eller betalingsutsettelse. Velg det betalingsalternativet som passer deg best når du «sjekker ut» handlekurven din.

Betingelser for betalingsutsettelse av faktura finner du i kassen.

  1. RETUR

Du har alltid 14 dager full returrett når du handler hos oss. Det er lov å ombestemme seg.

Angrefristen løper fra den dagen du mottar varen. Ta alltid vare på originalemballasjen til du har bestemt deg for å beholde produktet.

Bestemmer du deg for å returnere varen så ta kontakt med oss på post@glassen.no, og vi hjelper deg med å få sendt varen trygd tilbake. Varene må være ubrukte, i original forpakning og med alle merkelapper intakt.

  1. REKLAMASJON

Er varene dine ødelagte? Vær vennlig å ta et bilde og send oss en mail til post@glassen.no, så hjelper vi deg.

Dette betyr at du enten kan få varen reparert, byttet, pengene tilbake eller avslag i prisen, avhengig av den konkrete situasjon.

Det skal reklameres innen rimelig tid etter at du har oppdaget mangelen ved varen.

Vi refunderer rimelige fraktomkostninger som du måtte ha i forbindelse med returneringen av varen, når reklamasjonen er berettiget.

Når du ønsker å reklamere på et produkt skal Glassen først kontaktes, før du sender varen.

Dersom det gjelder transportskade gjelder fristen i punkt 2. Skaden skal meldes inn samme dag som varene mottas.